Bebeğim 5aylık olacak 19 gün sonra sakaryadayım depremden sonra annemlere geldim eşim yoğun çalışıyor bebeğime geç saatlere kadar tek bakıyorum zaten anca alışmıştım bebeğime tek bakmaya gündüzleri bile hep panik halindeydim şimdide deprem travması oldu yarın evime döneceğim yine tek kalacağım gündüzleri çok korkuyorum lütfen bana iyi gelecek birşeyler söyleyin çok ihtiyacım var