Annesincivcivi71 Hayırlı geceler bayanlar ben 2 gün önce erken doğum yaptım bebeğim emiyo şükür ama yara oldu göğüs uçlarım önerebileceğiniz en etkili yöntem ne olur acaba acilinden??
cicikom Annesincivcivi71 Garmastan krem alın silikon kalkanla emzirme sonrası kremi sürdükten sonra dinlendirin
Zeys3 Annesincivcivi71 Ben bebeğimin kırkı çıkana kadar çektim canım bebek ağlıyordu ben ağlıyordum en son lansinoh krem kullandım ve gümüş kapak aldım onu kullandım faydasını gördüm. Onun dışında neler denedim neler hiç bişeyin faydası olmadı. Bide lansinoh kremi sürdükten sonra temizlemene gerek yok bebeğe zararı olmuyor.
RabiyaG Annesincivcivi71 arkadaşıma hemşire tavsiye etmişti lansinoh dan daha etkili lanolin krem zeytinyağı ve Fito krem surun
Dilan04400 Emzirmeden önce kendi sütünü kahverengi olan yere hepsine sür öyle emzir emzirme bitikten sonra tekrar sütünü sür ve kurumasını bekle en etkili yöntem bu ve emzirken ( C ) şeklinde tutup kahverengi olan kısımı hepsini tutmasını sağla Allah analı babalı büyütsün
Ferda- Ben emzirme kalkanı kullanmıştım silikon olandan, sütümü göğüs uçlarıma sürüyordum arkadaşın dediği gibi hiç yara olmadı .krem olarak da lansinoh un göğüs ucu kremini öneririm
Gonecseyhan Annesincivcivi71 ayva çekirdeği ayıklayın bir bardak içine yarım su koyun içine 25 adet ayva çekirdeği atın bir gün bekletin jel kıvamına gelicek onu sürün ucuna her gün düzenli yaparsan geçer bende sadece bu işe yaradı NOT: Jel olmassa bir gün içinde birazdaha beklet ve bebegi emzirmeden önce mutlaka goysunuzu temizleyin yoksa bebek emmez
Byzmdn Annesincivcivi71 krem kullan göğüs ucu için olanlardan birde ben göğüs kalkanı aldım kesinlikle almalısın göğüs uclarin camasrla temas etmemesi gerek daha kötü oluyor bende çok çektim resmen bebeğim emerken acı çekiyordum kendimi sıkıyordum canım çok acıyordu bu şekilde devamlı krem sürdüm ve göğüs kalkanı kullandım geçti ve bebeğin göğüs ucunu komple alsın emeeken ona çok dikkat et yarım alırsa hem yara olur yine hemde bebek gaz yutar çok.
Hawva Annesincivcivi71 alovera bitkisi de çok iyi geliyor ikiye böl ver göğsüne koy hem serin oluyor acısını alıyor hem yarayı kapatıyor. Emzirmeden önce mutlaka temizle ama