4 gündür şikayetlerimiz vardı ishal bugün kesildi. Ama diğerleri devam ediyor 3 doktora gittik. Kaka tahlili yapıldı temiz. Ciğerleri de temiz hiç bir sorun yok deniliyor. Küçük olduğu için ilaç verilemiyor mor calpol dışında. Bu durumu yaşayan var mı?