Summer Merhaba hanımlar sorum yukarıda anne sütü alıyoruz ama gece o kadar sık uyanmaya başladı ki en azından gece 1 defa vermeyi düşünüyorum bir de öyle denicem normalde 1 numarayı 6 aya kullanıyorlar ama bizim 6 ayımıza bir şey kalmadı size de sormak istedim.
[silindi] Summer 6 ay denmesinin bir sebebi var bence bağırsak gelişimi falan ona göre ayarlanıyor mamalar birşey olmaz diye düşünmek yanlış bana göre. Küçük bir kutu alın 6 ayı doldurana kadar sonra 2 numara alırsınız. Ben olsam öyle yapardım en azından siz bilirsiniz.
Nrg Duyguaslannn Bizde 5 ay 20 günlük olduk 2 numara mamaya başlamak istiyorum 1 numara mamamiz bitti sorun oldumu sizde 2 numaraya geçişte acaba?
Summer [silindi] bende onu araştırdım canım eskiden 4 aylıktan itibaren diye yazıyormuş sonra anne sütü ilk 6 ay olmalı bilinci oluşsun diye 4 ü 6 ay yapmışlar eski forumlarda o şekilde okudum arkasındaki içeriğine baktığımda da aynı gibi zaten 1 i alsam bitmez o şekilde koca kutu çöpe gitti gece uykusunda bi değişim olmazsa zaten vermem