Arkadaşlar bebeğim normalde gazlı bir bebek 2 ay 7 günlüğüz pazartesi verem perşembe de 5’li karma ve zatürre aşısı olduk huzursuzluğumuz vardı ama ateş hiç olmadı bebeğim 2 gündür çok yoğun gaz oluyor ve çıkaramıyor akşam 7 de başlıyor ağlamaya nefesi kesilene kadar ağlıyor küvete su doldurup beklettik kiraz çekirdeği yastığımız var onu sürekli koyuyorum nurse harveys colex şurup ve biogaiya kullanıyorum nurse ilk başlarda çok rtki etti kendisi arada gaz çıkarıyordu ama şimdi çok nadir kendisi çıkarıyor benim desteğimle anca ve 2 gündür ne yaptıysam çok nadir çıkıyır gazı bu ilaçlar bünyesinde alışkanlık mı yapıyor etki etmiyor gibi mi sizce gaz ilacını değiştirmelimiyim