Sevilayaslhn BitterCoffee anne sütü aldığı için malesef uyanma sıklığı fazla. Gece beslenmesini de kesemedim dişlerden ötürü bakalım nereye kadar böyle gidebilirsek 😄
BitterCoffee Sevilayaslhn ya anne sütü Alip iyuyan cocuk da çok fazla.bizimkilerin ihtiyacı bu bence daha çok temas:)çok yedirsem de kalkıyor çünkü. bize zor tabi ama bi daha bu günler de gelmeyecek :)çok teşekkür ederim deneyiminizi paylaştığınız icin 🙏🏼
BitterCoffee Heisenberganneoldu koca gün 40 dakika uyudu.çok uykusuz hadi dedim 19:30’da götürdüm odaya 21:00 e kadar uyumadı.direniyodun teke düşürduk ,teki neye dusuruceZ ah bu çocuklar ah 🙈
Melek59 Heisenberganneoldu deliksiz uyumuyor tabi uyaniyor ya emziriyorum yada mama veriyorum uyumasini sagliyotun. Genelde 2 3 saat arasi uyuyor
Gonecseyhan BitterCoffee biraz huysuzluk yapıyor direniyor sonra sakinlesip uyuyor ona ninni şöyle ellerini tut yanında olduğunu hissetir ben öyle yapıyorum
melekanesi BitterCoffee 12 aylık ikiz kızlarım. Uyku gerilemesi yaşıyoruz. Amacım en erken 15. Ayda tek uykuya geçmek. Eğer zorlanıyorsa 2 uyku yapın. 1. Uykuyu 30 dk tutup, 2. Uykuyu uzun uyutup süreci 2 uykuyla tamamlarsınız.
BitterCoffee Ben de 11-12 aylıkken direndim 2 uykuya devam ettirdim ama artık saatler çok ötelendi :(
Zyneepemee BitterCoffee 13.5 aylığız bizde hemen hemen yaşından sonra tek uyku yapıyoruz sabah uyandığı saate göre uyuma saati değişiyor 1.30 saat uyuyor ortalama akşam en geç 9 da uyuyor ama bu aralar hem hasta hemde diş çıkarıyoruz biraz sıkıntılı geçiyor ama genellikle bu şekilde