Bebeğim 5.5 aylıkken(şu anda 9.5 aylık) sütüm kesildi ve ben de emzirme işinin fazla üzerine gitmeyerek mamaya başladım. Geçenlerde birileri bana süt yoksa bile anne bebek bağının gelişmesi için emzir deyince (4 ay aradan sonra) emzirmek istedim yeniden. Emzirmeden önce göğsümü sıktım ve bir iki damla süt geldiğini fark ettim. Sorum şu: bebeğimi emzirirsem 4 ay sonra gelen bu sütün çocuğa zararı dokunur mu?