Kubumom benim bebeğim de 1.5 aylıktan sonra hep ağlayarak uyumaya başladı, yani sallarken bile bağırıp çağırıyor ittiriyor ayaklarıyla, salladikca daha çok bağırıyor. Özellikle gece uykusuna geçişinde, uyanıp duruyor. Gün içinde de emzik almaz ana kucaginda oturmaz bebek arabasında oturmaz pusette oturmaz kucakta oturuyosan kalk gezdir der böyle yani 😂 dua dinletin belki faydasını görürsünüz. Ben uykuya geçişte dinletiyorum bazen sakinlesiyor. Güzel şeyler düşünün yani geçici bu süreç böyle sakinleştirin kendinizi