hayatsen Kızım 15bucuk aylık 9.300 kilosu. Ve ek gıdayla arası pek iyi değil. Kaşıkla hiç bişey yemez. Herseyi eliyle. Şimdi son 2-3 aydır çatal kaşık hevesi basladı. Döke saça onlarla yemeye çalısıyor. Ağzına götürdüğü kardır. Ben hiç bi zaman kilo alsın derdim olmadı. Cevizini fındıgını neyin içine katsam,proteinini bugün nasıl yese yumurta yemedi aksama köfte mi versem diyorum hep. Makarnasını bile ilikli kemik suyuyla pişiriyorum. Bütün sebzelerine peynir altı suyu koyuyorum. Yani yesin ama vitaminli yesin derdindeyim. Hiç canınızı sıkmayın üzülecek bi durum yok. Sen büyüdüysen senin kızında büyür diyor annem. Bende böyle bir bebekmişim sağlıklıyım cok şükür 😊