Türkiyede sistem cok kötü. Almanyadayim. 3 sene annelik hakkim var. Ben 2,5 sene aldim ve 2 sene boyunca maasimin 67% aldim. Simdi haftada üc gün gidiyorum 6 saat kizim 3 yasinda olacak krese gidiyor net 1000€ kazaniyorum. Trde yarim gün is imkanlari bile yok anneler icin