Seymatugraipek bende öyleyim kahve, yağlı yemekler, sucuk, yumurta, süt, çikolata bunlar gaz yapar genelde. Ben kimyon çayı yapıyorum ( bir tatlı kaşığı kimyon bir bardak sıcak su karıştırıyorum bir 5 dk sonra ılık ılık içiyorum) yada kimyon tohumu kaynatıyorum genel olarak yemeklerine mutlaka kimyon at. Bebeğe de gaz masajı yap ayaklarını ve karnını sıcak tut