Bebeğim 17 aylık. 5 aylıkken uyku eğitimi verdim o günden beri kendi kendine uyuyor, yatırıp çıkıyorum. Ama son 15 gündür filan bırakıp odadan çıkınca hemen ağlamaya başlıyor yanına oturup masaj filan yapıyorum bu sefer de uykusu dağılıyor alışık değil öyle uyumaya tek uyumaya alışkın. Ne yapmak lazım önerisi olan var mıdır?