Buseekync Kızlar bebelerimize yoğurdu pastörize sütten mi yapmalıyız öyle bir şey okudum çiğ sütten olmamalı diye . Siz nasıl yapıyorsunuz ek gıdaya başladık tam bilmiyorum
MomofGok Buseekync bazen çiğ süt bazen de pastorize sütten yapıyorum. Çiğ sütten yapıyorsam sütü iyice kaynatıp mayalamak için 45 dereceye getiriyorum, eğer pastorize sütten yapıyorsam kaynatmadan direk 45 dereceye gelene kadar ısıtıp mayalıyorum.
Mutehayyill Buseekync cam şişe alıyorum günlük sütlerden, biraz ısıtıyorum 45 dereceye gelince 1 litre sütü 1,5 kutu sade activia ile mayalıyorum. Bebeğim 6 aylık severek yiyor 😋
-_-hUysUzvetatlikadin Buseekync canım burda arama kısmından arat onunla ilgili çok tartışma oldu ama mantığım bana şu cam şişelerde olan günlük sütlerin iyi olduğunu söylüyor.
Ysmndmrl Buseekync 13 aya kadar pastörize süt ile yaptım sonra güvendiğim yerden noktamla süt almaya başladım şimdi onla yapıyorum