Sevo-0667788 Kızlar iyi akşamlar merhaba ya geçen sağlık ocağındaki hemşire çocuğumun bıngıldağının kapandığını söledi 3 aylık baş çevresi 40 cm erken kapanması iyi değil dedi korkuttu beni başına gelen varmı çok tedirgin etti beni
helloesra Sevo-0667788 benim bebeğim şuan 2 aylık, iki gün önce doktor kontrolümüz vardı bıngıldağı kapanmak üzere çocuktan çocuğa değişir bıngılfak kapanması sorun değil dedi
Oznur129 Sevo-0667788 canim benim kızıma da ayni seyi dedi saglik ocagi hemşiresi onlara cok ta guvenme cok bir bilgi sahibi degiller. Her bebeğin yapısı farkli olduğu için hepsinin ki ayni anda kapanmaz gelişimi onde olduğu için de erken kapanms olabilir
Kayhan Sevo-0667788 hemşireye bakma bence, bizim doktor beş aylık çocuk için erken kapanıyor takip edelim dedi bizde korkup çocuk beyin cerrahına gittik o üç buçuk ayda kapanabilir normal dedi
1eylulll_ Sevo-0667788 onlara bakma sen hamileyken aşırı enfeksiyon var sende bebeğe zarar verir kalbi bile durabilir dedi hastaneye nasıl gittiğimizi anlatamam bebeğim doğduktan sonra da kilosu az ayına göre falan dedi yine içime sinmedi doktora götürdüm boyu da kilosu da gayet iyi dedi mamaya falan başlıyordum neredeyse
helloesra Sevo-0667788 internetten baktım şimdi en erken 3. Ay diyo zaten normalmiş aslında bebeğiniz 3. Ayındaymış tabi doktorunuz daha doğru bilgilendirir
1eylulll_ Sevo-0667788 rica ederim hastaneye götürün ve olumsuz olan teşhislerde bir doktorla sınırlı kalmayın
DuyguveUygar Sevo-0667788 merhaba benimde bebeğim 1 aylık doktor 5-6 aylık bebek kafası gibi kapanmıs bıngıldak dedi buradan okuyunca çok tedirgin oldum bir sorun yaşadınız mı acaba