Miraninannesi77 Kızlar yarın düğün var takma kirpik aldım kuaförden 45 liraya kaliteli birşey değil ama idare eder yarından zaman kazanmak amaçlı bugünden takip yatsam kötü olur mu 2 çocukla onu takmaya vakit bulamam çünkü 😅
joyfulmom Miraninannesi77 akşamdan takmayın ucu kenarı çıkar kötü olur cımbızla takın sabah. Şimdi gözünüze göre ayarlayin uzunsa eğer kenarlardan kesebilirsiniz. Sabahta yapıştırıcı sürün biraz üfleyip kirpiginize koyup cımbızla sabitleyin. Takmadan önce çok ince rimel sürün kendi kirpiginize daha iyi tutar
Miraninannesi77 hkaf2580 çok dağınık yatıyorum yüz üstü her ihtimale karşı yarın takayım o zamann zamandan kazanmak istemiştim 😋