Merhaba anneler, bir sorum olucaktı. Bir kaç gün önce çok yakın bir arkadaşım bebeğini kaybetti maalesef. Bebişin kalbi durmuş. Doktor kürtaj için 1 hafta süre vermiş. Kendisi Talasemi(Akdeniz anemisi) rahatsızlığı vardı. (Taşıyıcı mı bilmiyorum) bebeğin gelişememesinde bu rahatsızlığın bir etkisi var mı? Doktordan tam istediği cevabı alamamış.