hilalinannesiiii off ayni durumdayım ya adetim 8 gün gecikti 2 gün önce test yaptım negatif ama yine de içim rahat değil bende sogan kuru yaptim soğumasını beklerken kullanan insanların yorumlarını merak ettim durumunuz ne acaba suan iyi geldi mi ? Suqn bir bebegim var o yüzden erken olduğunu düşünüyorum yetemem düşüncesi kafamda deli gibi