Sabahtan ateşimiz başladı sadece 38,5 doktorumuz kontrol etti boğazı kızarmış şişmiş aynı zamanda kulakta enfeksiyon görünüyor dedi antibiyotik yazdı malesef calpol içiremiyoruz kusuyor bizde fitil yaptık az önce ateş tekrar 38,5 gördük yarımsaat oldu ama hala düşmedi ateş 37,8 37.9’larda normal mi? Çok şükür ilerlememiş ama umarım hemen atlarız hemen geçer mi 1.2 güne bu enfeksiyon uzun sürer mi 😢😢