Göğsünüzün sızlamasından bahsediyorsunuz sanırım kaynaması derken. Çok normal. Şöyle ki kolik bebeğim vardı ve sürekli emmek isterdi hemşireye sordum sütüm yetiyor mu çok emiyor, bitmez mi süt diye. Gülmüştü bana bitmez bebek emdikçe süt gelir diye. Hem çişli bez sayısı, bebeğinizin durumu daha belirleyici olacaktır bence.