Guler123_ Biz bu hafta eşim ben ve bebeğimizle Antalya ya gideceğiz tatl için. Villacımdan villa kiraladık. Hava şartlarına göre orası en uygun geldi bize ve içerde yerden ısıtma, ısıtmalı havuz vs var. Yazın ayrı bi güzeldir muhakkak ama eşimin zamanı olmadığı için kışın gitmeyi tercih ediyoruz.