Misssitare Sanırım en korktuğum şey başıma geldi. Meme reddi😔 Son zamanlarda daha da arttı. Vermek istediğimde ağlayıp kendini yay gibi geriyor. Henüz 2 aylık ve çok üzgünüm inşallah geçidir. Çözümü kanguruda emzirerek buldum. Benim gibi olanlara fikir olsun
Misssitare Huulya emziği arada uykuya geçerken verdim. Normalde emziği tutmadı ama uykuya geçişte biraz emip bırakır. Youtubeden dinlediğime göre algıları açılınca bir süre dikkatlari dağılabiliyormuş. Dönemsel sanırım. Her emmede reddetmiyor ama biraz artı.