Balkuupu fenomenlerle ilgili bilgim yok neden kullanmıyorlar acaba. Bana kalırsa değerlerine bakmadan kullanılmaması lazım. Özellikle annenin demiri ya da vitamin değerleri düşükse bebeğe de geçer düşüklük. Benim demir eksikligim yok mesela ama bebeğime tahlil istedim bakmadılar. Gerek yokmuş, bebeklerin değeri zaten düşük olurmuş bla bla 😏 Yurtdışında bu konu nasıldır bilmiyorum ama Türkiye’de sağlık sistemi bı garip. Doğum yapan herkese demir ilacı yazıp gönderiyorlar. Ben hiç kullanmadim, gayet de yüksek demirim. Ama bebeğime kullanıyorum şu an