100710 ben hiç almıyorum kendisi atmadıkça zaten alamıyorum çok sıkı tutuyo, alışmış olabilir belki canım emziğe bence sen de alma zaten amerikan pediatri akademisi emzik kullanımını öneriyo çünkü ani bebek ölümlerini engelliyomuş emzik kullanımı allah korusun