nightingaleyan Tulay09 Benim kızım da 3.5 aylık ocean 400 kullanıyoruz bazen unutuyorum vermeyi bazen 2 kere veriyorum.31 Mayıs doğumlu sizin ne zaman doğdu
sevimli61 Tulay09 bir kereden bir şey olmaz ama unutulmamalı bu d vitamini fazlası vücuttan atılmıyor depolanıyor Fazlası da toksik etki yapar
Deletedmom277 nightingaleyan yalnız unuttuğunuzda günde 2 kere verilmemeli. Günde alması gereken dozu aşmamalı. İlaç içmeyi unutunca ertesi gün 2 tane birden almıyorsak bu da onun gibi
nightingaleyan Deletedmom277 yok bi gün unuttum diye diğer gün fazla doz vermek anlamında demedim. Unutarak 2. Ye vermeyi kasdettim aynı hanımefendinin yaptığı gibi.
nightingaleyan Deletedmom277 aynen bi kaç kere öyle oldu verdikten sonra aklıma geldi aaa bugün 2 kere verdim oldum