Anne25 rezillik resmen ya oyuncak olmuş. Yemin ederim zenginler bile önemsemiyor bu kadar.durumu yok cebinde kontör yok fatura ödeyemiyor adam ama en lüks telefon car cebinde.rezillik resmen .rant meselesine döndü. Ünlüler reklam yapıp para kazanıyor fakirler iyice fakir oluyor . O telefonla baktığım şeyler bu kadar para etmez