Oğlum 14 ay 10 günlük ben bu çocuğu hiç bir şekilde memnun edemiyorum arkadaşlar 🥺o kadar asabiii o kadar sinirli bir çocuk ki aslında çok cana yakın çooook Güler yüzlü oğlum ama istediği olmayana kadar istediği bir şey olmazsa kendini yerlere vuruyor sinirden bir yerleri ısırıyor çığlık ata ata ağlıyor yerlerde sürünüyor böyle bizlere vuruyor bu tarz şeyleri öğrenebileceği en ufak bir etken yok tv yok ailede herkes sonsuz sevgiyle yaklaşıyor Yüksek ses bile duymadı bu zamana kadar ben biraz ismine bağlıyorum rahmetli dedemin ismiyle aynı ilk ismi o da aşırı sinirli bir insanmış huy çeker derler ya isimden ne kadar doğru bilemem de… bugün yerde yatıyordum oyun oynuyorduk arkamı döndüm 2 sn telefona bakmak için kocaman bir arabası var üstüne binip gezdiği kaldırıp kafama attı beynim zonkladı resmen neye uğradığımı şaşırdım ☹️ Yapma oğlum diyorum böyle sürelim hın hın yapalım yok illa kaldırıp atacak yapma dediğimde bu sefer sinirden deliye dönüyor. Kış geldi her dk dışarı çıkamıyoruz artık ille kapıyı gösteriyor dış kapıya gidip abartısız söylüyorum saat 5 ten 8 e kadar sebepsizce ağladı ama nasıl ağlamak hiç bir şekilde oyalanmıyor hep tehlikeli işler peşinde tv ye gidiyor mutfak çekmeceleri fırınla oynamak istiyor bir sıkıntısı yok nerden biliyorum bu şeylere izin verdiğim zaman keyfi çok yerinde yapma dediğim an kıyamet kopuyor saatlerce krize girercesine ağlıyor her akşam yemin ederim ağrı kesici içip yatıyorum mosmor oluyor ağlarken ve ne yaparsam vazgeçmiyor illa onun dediği olacak. En son dışarı çıkarttık hava buz gibi olmasına rağmen ondan mutlusu yok. Yani 14 aylık oğlum bizi parmağında oynatıyor arkadaşlar bir tek bizdemi var bu hırçınlık hiç bir şeyle oynamak yok oturuyorum saatlerce oynuyorum onu annemin kafasına atam bununla babamın gözünü oyam bunu burnuma sokam böyle değişik işler peşinde milletin çocuğunu görüyorum oturuyor oynuyor sakin sakin koltukta oturuyor yemeğini yiyor vs bizim hep bir mücadele aşırı zor bir çocuk kendi annem bile iki çocuk büyüttüm böylesini görmedim torunum çok fena Allah kolaylık versin bize diyor bazen bırakıyorum annemlere annem babam kardeşim 3 ü zor baş ediyor bu çocuk 2-3 yaşına gelince bizi neler bekliyor çok korkuyorum 🥹