Dorukkusss Gece yatarak emziriyorum bebeğimi uyuyo yatagına koyuyorum ama gazını cıkaramıyorum uyanır dıye🙄 gaz cıkarmak için illa kucagıma mı almam gerekıyor yok mu baska bir yolu anneler
Deletedmom115 Dorukkusss Bende öyle yapıyorum gece çok gazı olursa uyuyorsa bile kaldırırdım geri uyuturdum ama rahatsız etmiyorsa çıkarmazdım gazını uyurdu.
Theseda Dorukkusss bende 4 5 aylıkken öyle yapıyordum emzirip yatağına koyuyordum uyanınca kendi çıkarıyor o aylarda sorun olmuyordu
Oykum0108 Dorukkusss Benimde bebeğim emerken uyuyor hiç ellemiyorum uyuyor öyle rahatsız olduğunda geri uyanır zaten o zaman çıkarırsın gazını
Dorukkusss Oykum0108 yanı degısık bi şekilde cok kımıldanıyor ayaklarını kollarını pat pat vuruyor yataga uyanmıyoda sonunda ama uyanıyo tabi acaba dıyorum gazdan mı o oyle cırpınırken bende uyuyamıyorum🙄
Deletedmom388 Dorukkusss Ben de gece çoğu zaman yatarak emziryorum..Zaten gazdan rahatsız olunca kımıldanıp sürekli uyanıyorlar,kızımda da öyle oluyor.Gazını cıkarıp tekrar yatırıyorum o zaman uyuyor..