Kalpsizim33 bi tedavisi yok ameliyat tek çaresi oda zarın yaptığı kalinlasmayi sıyırmak dedi doktor ama ben istemedim 3 ay da bi röntgen çektiriyorum ilk günkü duruyor ne azalmış ne çoğalmış. Zorluğu ise sırt ağrısı yapıyor bende onun dışında ciddi bi sıkıntım yok çok şükür.