Kızlar bebeğim 10 aylıga giriş yapacagız. şu son bir haftadır çok uyuyor havalar kapalı sürekli yagmurlu ondanmıdır acaba.sabah 10 gibi kalkıyor 12 gibi tekrar uykuya geciş 3 te kalkıyor sonra 5 te ikinci uyku 6:30 kendim kaldırıyorum. Sonra akşam oluyor 10-11 gibi yatıyor sabah 9-10 kadar. Kalktıgı sürede beslenmesini yapıyor harketlide saglık sorunuda yok. Kanda verdik değerleride iyi. Gece uykusunda iki kez uyku arası besleniyor.önceden bu kadar uyumazdı