Aayyssnnrr Bizde bugün 4.ay kontroluna gittik 250 gr almış bide bu aralar emince kusuyodu hemen doktora onuda söyledik ondan da alamamış olabilir sütünde azalmaya başlamış olabilir dedi reflu şurubu gaviscon toz verdi bide biraz kilo aldırsın diye bebelac gold ar yazdı ama mamayı oğlum sevmedi yutmadı napcam bilmiyorum 37. Haftada 2640 gr doğdu ilk 3 ay çok güzel kilo aldı ayda 1 kilo ya yakın almıştı ama bu son ay az almış 3 aylık kontrolde 5300 du şimdi 5550gr cıktı
Muhammed_sefa05 Bizde 4 ay konturulene gittik geçen hafta ve oğlum hiç kilo almamıştı çok üzüldüm pazartesi hastaneye goturecem bakalim doktur ne dieyeck aacba mamaya mu başka der
DefneElif0628 Yagmur98 biberonla veriyorum cnm ama anne göğüsü uyumlu bide yavaş akış biberon inan marka farketmiyor hepside aynı yine bebekle alakalı bebeğin isteği belirliyor biraz bence doğduğundan beri biberon meme gidiyoruz