Kızlar 15 aylıkken kesmiştim memeden. Şuan 20 aylık. Kestigim günden itibaren gak dese su verdim malesef memeden daha kötü oldu bu durum. Zırt pırt uyanıp su istiyor. Vermeyince çıldırıyor. Gece yatmadan yediriyorum kaşık mama vs. 1-2 saat öncesinden. Acikiyor mu desem formül süt denedim, devam sütü denedim, kefiri seviyor kefir dahi denedim yok illa su istiyor. İki çekip bırakıyor onu da. Sabaha karşı sürekli cis sızdırıyor. Malum önümüz de kış. Uykularimiz da perişan oldu şu aşkı yüzünden. Ne yapabilirim öneriniz nedir?