snowflake Kızım iki yaşına girecek ama hala sütüm var beni hiç emmedi ben sürekli sagarak verdim en son onu da kabul etmedi çok da az geliyordu sütüm kesilsin diye bıraktım ama 20 aydır kesilmedi normal mi bu
Duyulurum snowflake nasıl kesilmedi peki? Hafif süt mi geliyor yoksa göğüsleriniz sütle dolup mastit mı oluyorsunuz?
_YanakReisinAnnesii snowflake ne kadar süredir bıraktınız ve gelmeye devam ediyor o kısmı anlayamadım ? Kesilmesi için ilaç tedavisi uygulanıyor sanırım doktora gidin isterseniz
Usarname snowflake benimde 3 ay oldu bırakalı hala sıkınca süt geliyor emse gelecek ama kendi kendine bıraktı 16 aya kadar emdi kesilmedi bende merak ediyorum neden kesilmediğini
snowflake Duyulurum kesilmedi hani ben farkediyorum sütüm akıyor çünkü bazen ve şuan aşırı derece de her yerim ağrıyor özellikle göğüslerim sanki 10 ar kilo nasıl sızlıyor anlatamam
snowflake _YanakReisinAnnesii kızım 20 günlükken emmeye başladı ve 10 gün emdi emmedi geri bıraktı bu sürede ben sagdim biberonla verdim sonra kesilir gibi oldu sagiyordum iki gogsumden bir çay bardağı yarışı çıkmıyordu kızım 4. Ayında bıraktım sagmayi ve emmiyordu da şimdi 2 yaşında inanılır gibi değil önceden sıkarım gelmezdi şimdi sıkınca resmen böyle fışkıracak gibi geliyor
Pingca Benimde 4 ay emdi sadece. 1 yaşında kızım. Sıkınca biraz geliyor sağ göğsümden. Bende merak ediyorum neden kesilmedi diye.
_YanakReisinAnnesii snowflake daha önce arkadaşımın başına da gelmişti, hormon tedavisi gördü doktora gidin mutlaka
Selin1234 snowflake sırt üstü yatın ve göğüs ucuunuzu parmağınız la bastırın bu şekilde kesiliyor eğer çok akiyorsa
snowflake _YanakReisinAnnesii ayy vallahi ilk defa duydum hiç de dikkate almıyordum önemli değildir diyordum
_YanakReisinAnnesii snowflake onunda yaklaşık 2 sene sonrasında oldu ama onun fışkırır tarz da değildi sıkınca ve bazen kendiliğinden de aktığı oluyordu