Nisakusum Geceleri 15 dkkada bı yarım saatte bı uyanıyor ağlayarak yemin ederim bezdim ya yerinde yatmayı bırakın uyumayı özledim bı saat aralıksız Neden böyle yapıyor olabilir sizce 7 buçuk aylik
aras41 Nisakusum merhabalar benim bebeğimde öyleydi bir süre böyle devam etti o aylarda, sonra gece doyurucu mama vermeye başladık ( yoğurt, irmik ve biraz mevsimlik meyve vb) oyunlarla beraber de yorulunca daha az kalkmaya başladı 🌺
Bade5 Simgealp39 43 günlük bebeğimde sürekli uyanıyor sonra bi uyuyor tam uyuyor tam doymuyor mu diye endişeleniyorum
Esaslan Nisakusum 4 aylığız ve aylardır böyleyiz … uyudu diyorum uyudu arkama dönmemle gözlerinin açılması eş zamanda oluyor he bi de hiç uyumamış gibi uykuya dair bir iz bile olmadan 🥺 bazen de gözü kapalı ama eli ayağı durmuyor ağlıyor yani Allah sağlık versin başka bir şey diyemiyorum
Nrn11 yamantosunannesi gece maması verin diye yazan olmuş fakat mama verdiğim zamanda kalkıyor yani açlıktan olduğunu düşünmüyor acaba dişten dolayı mı ya böyle oluyorlar
yamantosunannesi Nrn11 bizim salyalar da çok akıyor ama yani bu uyku durumu aylardır devam ediyor bilemedim
Berenpinar Efemomy bendede aynısı oldu. Bunu yaşayan ve buraya aktaran annelere hep bilgi veriyorum. Aynısını yaşadım düzenli calpol verdim 1 hafta diş çıkardı 4 saate 1 çay kaşığı
Berenpinar Nisakusum Aşırı huysuzlandı gece sürekli ıkınarak kalktı mızmızlandı ben önce gaz sandım gaz ilacı falan verdim 1 gün 3 kez kaka yapıp 2 gün yapmıyordu. ATAK MI acaba derken gel zaman git zaman bir gün dikkatimi gece uyurken kulağını bükmesi çekti doktora gittim KBB problem yok dendi sonra çocuk doktoru diş çıkaracak calpol kullan dedi düzenli kullanınca gece uyanmalar bitti haftasına diş patladı.
Mrv_tlg Nisakusum bizde 6.bucuk aylığız iki tane disimiz çıktı yeni fakat gene bnmkide saat başı kalkiyor acaba doymuyor mu diyorum
Parsbabyy Nisakusum benim bebeğimde 4 aylık olana kadar 11 de uyuturdum 5 te emmeye kalkardı. Ama ne olduysa o zamandan sonra suan 5 bucuk aylık saat başı uyanıyoruz malesef..
Burcueliz Nisakusum gazını çıkartmadan yatırıyorsanız gazdan dolayı uyanıyor olabilir . Mutlaka gazını çıkartmak gerekiyor , geçmiş olsun umarım düzelir bebeğiniz
Ozlmtss Nisakusum oğlum 19 aylık emziriyorum hala bizde de aynı sorun var değil sabaha kadar uyumayı 2 saat aralıksız uyusam şükredicem o dereceyiz. Her yöntemi denedim rutin oluşturma karnını tok yatırma yıkama doktorumuz ilaç bile verdi ama hiçbiri işe yaramadı birkaç ay sonra emzirmeyi kesicem umarım o işe yarar.