Hamileyken vurulmuştum iki tane kalmıştı doğum yapalı 3 ay oldu bir gün önce diğerinin zamanı geldi dediler tetonoz aşısı vurdular kızlar ama aşı yerim çok kötü şişti sertleşti ağrıyor ve çok kaşınıyor normalmi sizce bu etkiler ne zaman geçer başına gelen oldu mu?