anne905 Kızlar bebeğim 2 günlük. Biraz önce kakasında pembelik gördüm kan değil asla kırmızı da değil bildiğimiz pembe ruj sürülmüş gibiydi sizce nedir bilen var mı
EgeVeDemirinAnnesi anne905 bence en kısa sürede doktora danışın. Bir de bebeğinizi daha sık emzirin 1 damla bile ense onun için faydalı. Kalada pembelik bebeğin susuz kalıyorsa olur ama bence doktoruna bi danışın derim geçmiş olsun
_YanakReisinAnnesii anne905 belki bağırsakla alakalı bir durumdur bebeginiz çok küçük doktora danışın mutlaka ihmal etmeyin
moonlight____ anne905 sorabildinizmi acaba doktora neymiş sebebi bende aynı durumla karşılaştım az önce
anne905 moonlight____ benim bebeğimde yenidoğdunda ilk 5 gün içinde olmuştu ve kakasından değil çişinde oluyomuş o pembelik. Normal dedi doktor bana yeni doğduğu için olabiliyomuş