RedFlower_ el ayak ağız hastalığına benziyor anlattığınız belirtiler. İlaçsız zamanla geçmesi bekleniyor genelde. Her dönemde olabiliyor ve evet çocuktan çocuğa çok rahat geçebiliyor maalesef. Biz geçen yaz başında atlattık. Bir diğer benzer hastalık ise 6.hastalık. Genelde nedeni açıklanamayan ve 5 gün süren bi ateş oluyor. 6. Günün sonunda vücutta döküntü oluyor zaten döküntü çıktığında hastalık atlatıldı sayılıyor.ateş halindeyken maalesef çok dikkat edilmesi öneriliyor genelde havale riski yüksek oluyor. Biz ikisini 1 hafta arayla atlattık maalesef çok yıpratıcı bi süreçti. Geçmiş olsun 💐