Merhaba 4. Aylık olduğumuz da sağlık olacağı vegaferon adında demir ilacı verdi. Yalnız araştırdığıma göre içerisinde pareben olduğu için kullanmak istemiyorum ve kusma yapıyormuş genel anlamda kimse memnun değil yada pareben içerdiği için kullanmak istememiş. Diğer markalarda da demir oranı çok düşük. Acaba hangi marka demir ilacı kullanıyorsunuz.