baby-mom canım geçen bir post açılmıştı bununla ilgili sana da yazayım. Benim yeğenimde sizin çocuğunuz gibiydi yavrum her sene kutu kutu antibiyotik bitirirdi enfeksiyon ya da grip oluversin hemen sıvı birikir. Geçmezdi kulağı delindi tüp takılacaktı ki tüp bile fayda etmez dedi doktor ameliyat olacaktı tek çare. Sonra sülüğü keşfettik çok şükğr Allah’ıma bu illetin çözümü buymuş. Her sene doktora gideriz eğer sıvı birikmiş derse tanıdığımız belgeli temiz sülük yapan biri var bebek sülük koyuyor kulak arkasına ve sıvıyı emiyor. Sonra tekrar KBB doktoruna gidiyoruz geçmiş oluyor ama her yıl yine tekrarlıyor. Ameliyat günü veren doktora gittiğimizde adam şok olmuştu bizde anlattık şimdi düzenli kontrolümüz var çocuğum boşuna antibiyotik kullanmış. Sizde deneyin derim sonra da kontrollerinizi aksatmayın