Hanımlar dünden beri sağ kasiğım ağrıyor nefes aldıkça ağrı yapıyor bı an korkuyorum hamilelik belirtisinde kasık ağrısı vs olur ya o mu diye ama sol kasiğım gayet normal agrisizken sağ kasiğımin ağrıması belirti olur mu olmaz mı diye düşündüm,acaba üşüttüm mü var mı bildiğiniz