Kızlar ben küçükken kaza geçirmişim gözümün hemen hiZasına darbe aldığım için orda sinir kopması olmuş ve o gozum görmüyor ve dışa doğru kayıyor bu beni çok rahatsız ediyor biriyle göz teması kurmak istemiyorum üzülüyorum buna cozum bulmak istiyorum ama bu tarz cevresşnde böyle bişey yaşayan veya yakını olan var mı ameliyatla felan duzelir mi doktora gitmiştik gözlük verdi bide ona yapacak bişey yok dedi sinir koptuğu için bilmiyorum çevrenizde varmı böyle bi şey yaşayan ameliyat olup düzelen benim psikolojimi çok bozuyor bu durum