Oğlum 19 aylık ve 7 haftalık hamileyim. Anne sütüne devam edebilir etmeyebilir kimi doktor düşük oranı artar diyor kimi doktor problem yok diyor. Ben yeterli gördüğüm için artık ayırmak istiyorum. Çünkü hani anne sütüne güvenip yemek yememezlik yapmıyor. Yemeğini yiyor ama illa 1 2 çekmek istiyor sütten. Inekleri var k.validenin ama o inek sütünü sevmiyor içmiyor. Pastörize aldım onu da icmiyor cicibebe ile falan 1 2 içti bıraktı meme diye ağladı meme uf oldu diyorum yine ekliyor öpüyor emiyor. Nasıl bırakabilirim hanımlar emzirmeyi tecrübeli anneler fikirlerinize bilgilerinize ihtiyacım var 🌺🌺🌺