Menekse16 her bebekte oluyor asla panik yapma çok doğal benimde bebeğimde oldu , doktor bi. İlaç verdi onu kullandık agzını tülbentle karbonatla sildik 10 gün kullanılıyor düzenli kullan 10 günde geçicek . Şuan bebeğim 5 aylık ve ben yeni öğrendim sebebini emziğin biberonun iyi temizlenmemesinden oluyomuş ben emzik biberon temizleyiciyle temizledim yeterli olmuyor bazen kaynat sıcak suda beklet bazende olmaz bir daha