Bebeğim 2 buçuk aylık Philips emzik aldım tutmadı civilden ucuz emzik aldım tutmadı şimdi bibs emzik gördüm yorumlarda ucuz birşeyde değil alsam boşuna mı almış olurum bilmiyorum.bebegim karnı doydugu halde memede uykuya geçiyor memeden ayrılınca uyanıyor gündüz uykusu yok denecek kadar az toplasan 1 saat uyumadı gündüz.Şunu aldım kolay tuttu dediğiniz marka var mı? Yoksa emmeyen bebek emmiyor mu.Surekli memede durmasi beni aşırı yoruyor