Öncelikle merhabalar.Bir konuda acil fikirlerinize ihtiyacım var.Kreşe giden oğlum dolayısıyla 6 aylık kızım 2 hafta önce el ayak hastalığı geçirdi.3 güne toparlandı ama aşırı iştahsız hala.Normalde 180 210 cc mama veya anne sütü içen bebeğim 60 70 cc zor içiyor.Bugün ek gıdaya geçeyim deneyeyim dedim ağzını bile açmıyor.Var mı benim gibi bir durum yaşayan? Yada yardımcı olabilecek bir fikri olan?