doyadoyaannelik Merhaba arkadaşlar🌸 4,5 aylık oğlum var. Erkek çocukları kaçıncı ayından itibaren oturmalı? Doktoruna bu durumu danışan oldu mu hiç?
cutiebun_ doyadoyaannelik iki oğlumu da 4 aydan itibaren kucağımda 2 3 dakikalık oturttum sonra alışınca yavaş yavaş süresini uzattım 5.aydan sonra destekli oturttum koltukta vs.
doyadoyaannelik Ozzyey teşekkür ederim🙏🏻 Destekli oturturken nasıl yapıyorsunuz? Yanına yastık minder tarzı bişi mi koyuyorsunuz?
doyadoyaannelik cutiebun_ kucağıma alıp oturduğumda oğlumda oturmak istiyor. Pusette oturur gibi bende kucağımda oturtuyorum ama 5 dk geçmemesine özen gösteriyorum. Umarım yanlış birşey yapmıyorumdur.
doyadoyaannelik Keremarden 9 Aralıkta 5 aylık olacak. Oğlum artık yat yat sıkıldı😂 karın üstü de kalıyor ama o zaman da ellerini emcükleyemiyor 🤭
doyadoyaannelik OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar maşallah erken emeklemiş. Bizim ki henüz kollarını ileri geri ittirmeyi beceremiyor.
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar doyadoyaannelik kucağa az aliyordum,kizim kiskaniyor diye,o yüzden hep yerde biraktim oyun alaninda Erken döndü o yüzden eerken emekledi
asliiihann Yaa bende bunu sormak istiyodum bugun benim de kizim var 4.5 aylik surekli oturmak istiyo kucagimda bi kac dakika oturtuyorum ama zarari var mi yok mu bilmiyorum o kadar istiyo ki artik emerken bile memeyi biraktigi an kucagimda hemen oturuyo 🤦🏻♀️😂
EgeVeDemirinAnnesi asliiihann bizim doktorumuz 6 aydan önce oturtma dedi desteklide olsa hep kendini öne doğru eğer bebek kemikleri daha yumuşak onun bacak yapısında vs bozukluk olabilir dedi o yüzden oturtmuyorum bende. Benim oğlumda sürekli kendini kaldırıyor oturmak için ama dikkat etmeye çalışıyorum.
Kuzeymomss doyadoyaannelik doktorum 5. Ayda destekli oturtmamı söyledi. Şuan 7 aylık yavaş yavaş desteksiz oturabiliyor