ikizmom_ 5 ay 10 günlük ıkizlerim var biri kucakta uyumak istiyor diğeri beşikte bana bakıyor ayağımla onu sallamaya çalışıyorum ama çok zor oluyor biri hep kucakta oluyor sizler nasil uyutuyorsunuz
baykuskiz_ ikizmom_ ben kucakta hic uyutmadim. Uyumasalar bile besikten almadim. 8. Aya kadar besikte hafif sallama ile uyuttum
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ikizmom_ ikizlerim yok ama oğlum doğduğunda kızım 1,5yaşındaydı arada kalıyordum.Allahdan oğlum kendi uyuyuan bebek oldu.şimdi 9aylık kızım 2,5yşında hala kıızm ayaktda uyuyor oğlum kendi uyıyor)düşünsene ikiside ayakta uyumak istese napardım😂
TwinMom- ikizmom_ benimde ikizlerim var. Biri kız biri erkek. Kuzum kucak hastası. Ama alıştırmamaya çalıştırdım. Ana kucağında hafif sallayarak uyuyor yada mamadan sonra gözü geçiyor. Oğlum çok şükür kendi kendine yatarak uyuyor. Zamanla oturur sizinde. Azıcık istikrarla alıştırmanız gerek kendi kendilerine uyumayı. Düzensiz olmuyor maalesef
Masmeh Benim ikizlerimin sallanan beşikleri vardı.Kucakta uyutmaya alıştırmadım hiç.Odamızda bizim yatağın iki yanına beşikleri koymuştuk,beşiklere ip bağlayıp aynı anda ikisini de sallardım.Tabi zamanla sallayarak uyutmaya bıraktım ,şimdi 16 aylıklar.
ikizmom_ TwinMom- nerden başlayacam inanın bilmiyorum benimde Bi kiZ Bi oğlan oğlum çok huzursuz almıyor kucağa deli gibi ağlıyor o ağlayınca kızım da uyuyamıyorum tek bakıyorum zaten
TwinMom- ikizmom_ üzülme takma herşey yoluna girer. Büyüdükçe huyları değişiyor bir gün farklı bir gün farklılar. Halledersin her şekilde 😊 en doğru yolu sen bilirsin anneleri olarak