İyi akşamlar hanımlar.bebeğim 7 ay 8 günlük.tadınları bitirdik.normal öğün olarak besleniyoruz.sabah kahvaltısı ara öğün ve akşam çorba şeklinde.çiğnemesi çok iyi.ama ben ne yapacağımı bilmiyorum.sürekli yulaf lapası içine meyve, irmikli bişeyler ve tarhana çorbası yapıyorum.siz neler yapıyorsunuz fikir verir misiniz?