pamir9 Arkadaşlar merhaba benim sol gögsümde kocaman bir kitle vardı yaklasık 3 cm ulasmıstı doktor şırınga ıle bosalttıgında ıcınden ılk sırıngada full süt cıktı ıkıncısıde kan gelmeye basladı sonra eve döndüm ertesı gun bandajı açtım süt kistim kaybolmak yerıne daha ele gelir hatta dısardan bile fark edilir hale gelmis kocaman olmuş. Bunu yasayan var mı? bana galaktosel demisti ama korkmaya başladım acıkcası cok huzursuzum
Sister pamir9 Korkma canım tekrar süt dolmuştur doktor benimkini boşaltmadi tekrar dolar dedi bende 2.dogumumdan sonra bunu yaşadım ve şuan hala var emzirme bitince kuculmus yaklaşık 2 senedir var biyopsi yapıldı temiz geldi sonucum ben kontrollerimi yaptırıyorum sende yaptır için rahat etsin
Nurells pamir9 merhaba bende emzirme doneminde aynini yasadim hemde 8 9 kere col gecmis olsun surekli bosaltirlar surekli dolardi yilmistim artik
Melissamom Sister ya benim de küçük bir kistim vardı yıllardır ama emzirme donemindeyim şu an 4 cm olmuş çok büyümüş. Acaba o da mı süt yüzünden büyümüştür, yani süt mu vardır içinde, nasıl bir şey, çok endişeleniyorum umarım kötü bir şey yoktur :(
Sister Melissamom Benimde emzirme döneminde 4 cm di emzirme bitince küçülmüş dün gittigimdede aynıydı
Nurells Melissamom merhaba ultrasonla bakildi sonra onu tahlile gonderdiler bsy cikmadi ama ayda 1 surekli gidip cektirmek zorunda kaldim
Melissamom Nurells bana da ultrason yapıldı. Emzirdigim için parça alinmadi şu an, ilaçlı emara gireceğim. İyi çıksın da yeter ki 🙏 çok geçmiş olsun size de
Melissamom Sister inşallah ya benimki de küçülür yoksa cerrahi işlem yapip kisti alacaklarmis emzirme sonlaninca :( cerrahi sinirmis 4 cm. Şu an emzirme olmasa direkt alacaklar.
tgbyzcfth Melissamom merhaba son durumunuz nedir ? Benimde 2 aylık ikizlerim var 3-4 cm galaktosel dedikleri süt kisti var . Usg yi yapan boşaltılması gerekebilir dedi . Ama daha gidemedim
Melissamom tgbyzcfth merhaba çok geçmiş olsun ilaçlı mr çekildim kötü bir şey yok ama çok büyük emzirme sonlanınca almamız gerek dedi. Farklı bir doktora daha gittim o da biyopsi yaptı parça aldı temiz çıktı takipteyim şu an. Hala emzirme dönemi bitmediği için son durumu bilmiyorum. Emzirmeyi sonlandırınca tekrar gideceğim umarım küçülme olur.
tgbyzcfth pamir9 merhaba son durumunuz nedir ? Benimde 2 aylık ikizlerim var 3-4 cm galaktosel dedikleri süt kisti var . Usg yi yapan boşaltılması gerekebilir dedi . Ama daha gidemedim
tgbyzcfth Melissamom inşallah küçülür . Bende meme usg ye girdim süt kisti dediler tekrardan iğneyle çekilmesi gerek dediler ..
meryyaydin tgbyzcfth off bende de var sanırım. Arada büyüyor bazen küçülüyor. Bazen de hiç olmuyor. Randevu aldım genel cerrahtan