Zulya aptamil in içinde aşırı şeker olduğu için kabızlık yapıyor kızım 4 aylıktı bir kez aptamil aldım almaz olaydım 7 gün hiç kaka yapmadı çocuğu gece acilde lavman yaptırdık dr un ilk tavsiyesi mamayı değiştir olmuştu sonra bebelac gold a geçtim hem kabızlıktan kurtukduk hemde lezzeti daha iyi olduğu için severek içmeye başladı ve kilo almıştı birde goldengoat keçi sütlü mama var fiyatı çok yüksek ama tadını çok seviyorlar tavsiye ederim ☺️