Merhaba arkadaşım ben de 3 kez mastit oldum ve hatta okadar da kötüydü ki hiç böyle acı ve hastalık yaşamadım. Benim de sütüm tamamen kesilmişti . Sonra hemen acısa bile aynen şıu adımları uyguladım.göğüslerimi yıkadım sıcak kompres uyguladım yağlayıp masaj yapıp sağdım. Üst üste masaj ve sağım. Sonra işlem bittikten sonra asla unutmamanız gerekn şey de soğuk kompres yapıp işlemi tamamlamak. Ağrınız devam ediyorsa yeşil soğan veya beyaz lahanayı buzdolabında soğuttuktan Sonra göğsünüze sarın ve vücut ısısına gelene kadar orda kalsın lütfen. Zaten siz sürekli bu sağım masaj ve sonrasında soğuk işlemini yaparsanız sütünüz gelecektir. Şunu unutmamanız gerekli eğer bebeğinizin emmesi güzelse sağım yerine emzirmelisiniz çünkü en iyi sağım makinesi bebektir. Sevgiler